Szerviz

Mit keres egy tanulórendszer egy műszaki szolgáltatás támogatásában?

Egy műszaki szakember általában egy évben egyszer kap képzést a gépek, berendezések javításából. Pedig a munkavégzés helyszínén mindig később, esetileg, különböző típusú berendezések ismeretére van szüksége. Emellett újabb nehézséget jelent, hogy az új munkatársak eltérő időben lépnek be, így ők kimaradhatnak a képzésből.

Ennek a helyzetnek a megoldására tudunk olyan microlearning videókat készíteni, ami a tipushibák felismerését és a javítás lépéseit oktatja bárhol és bármikor. Emellett a helyszínen – a problémák keletkezésének pillanatában – is tudja támogatni a kollégát a munka szakszerű elvégzésében.

A szervizmunkatárs képes lesz arra, hogy jó minőségben és biztonságban végezze a feladatát. Emellett elvárhatjuk tőle, hogy kritikus nehézségű, vagy felelősségű munkák esetén a videókkal frissítse fel tudását, így a munkaadó is biztonságban érezheti magát azzal kapcsolatban, hogy a munkavégzés során vagy után sem keletkezik majd baleset vagy anyagi kár.

Van még ötlete? Mondja el nekünk és mi segítjük Önt a megvalósításban!

Biztosan Önnek is számos lehetőség fordul meg a fejében, hogy saját üzleti területén hogyan tudna profitálni egy ilyen jól kidolgozott rendszerből!

 

Ossza meg velünk gondolatait, és mi olyan megoldást dolgozunk ki az Ön számára, ami sokszorosan megtérülő befektetéssé teszi a microlearning használatát az Ön vállalatánál is!