Marketing / Promóció / Ügyfélmenedzsment

A marketing egyik fő feladata, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű információt juttasson el a potenciális ügyfeleknek; olyanok számára is, akikkel ugyan régóta kapcsolatban áll, de ritkán rendelnek szolgáltatást vagy terméket.

Ezek többnyire nagyértékű vagy prémium minősőgű szolgáltatások, ahol a vásárlás ritkán következik be, de a költés nagyobb mértékű. Ilyenkor a vásárlást követően érdemes az ügyfél figyelmét fenntartani, és a termék vagy szolgáltatás-újdonságokról folyamatosan tájékoztatni. Ennek köszönhetően tartható az ügyfél olyan kapcsolati hálóban, ahol folyamatosan és könnyen informálódhat, hogy az elkötelezettsége a következő vásárlásig fennmaradjon.

A microlearning rövid videókat biztosító rendszere állandóan elérhetően tartja az információkat, könnyű azokat frissíteni; valamint a szállító pontosan nyomon tudja követni az ügyfél érdeklődési irányát, információ feldolgozási szokásait (mit nézett meg, mennyi ideig stb.) Ezek az ügyfélinformációk segítenek a marketingnek a kommunikációs csatornák, eszközök és tartalmak hatékonyabb tervezésében.

Van még ötlete? Mondja el nekünk és mi segítjük Önt a megvalósításban!

Biztosan Önnek is számos lehetőség fordul meg a fejében, hogy saját üzleti területén hogyan tudna profitálni egy ilyen jól kidolgozott rendszerből!

 

Ossza meg velünk gondolatait, és mi olyan megoldást dolgozunk ki az Ön számára, ami sokszorosan megtérülő befektetéssé teszi a microlearning használatát az Ön vállalatánál is!