Előny a vállalat számára

Valamennyi vállalati tréningigényt képes kiszolgálni: a formális és informális tréningigényt egyaránt.

Költséghatékonyabb, hiszen kedvező díjszabása miatt:

olyan munkatársak számára is biztosítható,

akiknek egyébként a költségek miatt nem szerveznének tréninget (beosztottak, kékgallérosok),

a gyorsan fluktuálódó munkakörökben is megtérül

Ebben az esetben gyorsabb betanítást is eredményez, mint a hagyományos tréning. Emellett nem kell összevárni egy egész tréningcsoportot – 12 fő -, azonnal a belépés pillanatától elkezdhető, párhuzamosan a beillesztési programmal, vagy annak keretében.

korlátlan számú felhasználó használhatja egyidőben,

nincs szükség arra, hogy tréningcsoportokban gondolkodjanak.

könnyen bővíthető, aktualizálható, mélyíthető, kiegészíthető, fejleszthető…

Nagyobb hatásfokkal dolgozik, mint a hagyományos tréning

A microlearninggel kombinált tréning 50%-kal nagyobb elkötelezettséget biztosít a téma iránt

Nagyobb befejezési arányt és hatékonyabb tanulást (jobban megjegyzik a tanultakat) eredményez

Ha segédeszközként vagy támogató funkcióban használják tréning mellett, akkor a tanultak munkában történő alkalmazását növeli

Elősegíti az informális tanulást (“70:20:10 modell”)

1 %
formális tanulás

Strukturált, általában tréner által vezetett, amit azt adott vállalat “learning & development” csapata tervez meg, ellenőriz és mér, és a kontroll és az időkeret, az eredmények mérése is az ő kezében van.

1 %
szociális és együttműködési tanulás

Másokkal együtt vagy másoktól történő tanulás (pl. mentoring).

1 %
tapasztalati tanulás

Ami a munka során, munkavégzés által történik, akár munkaidőn kívül is. Pl. beszélgetés egy tapasztaltabb kollégával. Jellemzője, hogy spontán, és akkor váltódik ki, amikor a tanuló egy számára érdekes, hasznos dologgal találkozik, amikor éppen szüksége van rá. Kielégíti a kíváncsiságát, szélesíti a tudását, segít neki új technikák elsajátításában, fejleszti már meglévő készségeit.

Statisztikák, riport a menedzsment számára:

  • – a tananyagok elsajátításáról
  • – felhasználók előrehaladásáról
  • – tanulási szokásairól
  • – tanulással töltött időmennyiség
  • – milyen témák érdeklik