Előnyök

Előny a vállalat számára

A microlearning számos előnyt tartogat mind a vállalatok, mind pedig a felhasználók számára. Ezek közöl válogattuk ki a legfontosabbakat:

Költséghatékony

  • Töredékébe kerül tréningenként, mint az élő tréningoktatás! Számolja ki mennyibe kerül egy főnek egy 10-emberes 2-napos tréning a tréningnapidíjjal, szállással, utazással, étkezéssel, esti programmal, tárgyaló és eszközbérlettel... Garantáljuk, hogy a microlearning egy főre eső díja 50-90%-kal kevesebb!
  • Olyan munkatársak számára is biztosítható, akiknek egyébként a költségek miatt nem szerveznének tréninget (beosztottak, kékgallérosok).
  • A gyorsan fluktuálódó munkakörökben is megtérül. Ebben az esetben gyorsabb betanítást is eredményez, mint a hagyományos tréning. Emellett nem kell összevárni egy egész tréningcsoportot – 12 fő -, azonnal a belépés pillanatától elkezdhető, párhuzamosan a beillesztési programmal, vagy annak keretében.
  • Korlátlan számú felhasználó használhatja egyidőben (nem kell csoportokban gondolkodni).

Hatékonyabb tanulás

  • A microlearninggel kombinált tréning 50%-kal nagyobb elkötelezettséget biztosít a téma iránt.
  • Nagyobb befejezési arányt és 17%-kal hatékonyabb tanulást (jobban megjegyzik a tanultakat) eredményez.
  • Gyorsítja az áttekinthető tananyagok számát: háromszor annyi tananyag dolgozható fel azonos idő alatt.
  • Ha tréninggel együtt használják, akkor növeli a tanultak alkalmazását.

Rugalmas

  • Könnyen bővíthető, aktualizálható, mélyíthető, kiegészíthető, fejleszthető…

Pontosan követhető

Statisztikák, riport a menedzsment számára:

  • a tananyagok elsajátításáról,
  • a felhasználók előrehaladásáról,
  • a tanulási szokásairól,
  • a tanulással töltött időmennyiségről,
  • milyen témák érdeklik a hallgatót.

Minden tréningigényre

  • Valamennyi vállalati tréningigényt képes kiszolgálni: a formális és informális tréningigényt egyaránt.

Érdekli? Próbálja ki most INGYENESEN!

Előny a munkavállaló számára

  • Kevés időt igényel a használata: ezért képes fenntartani a figyelmet.
  • Felhasználó-centrikus: a megnövekedett számú és formájú információk között könnyebb a felhasználónak olyan dologba belekezdeni, amiről tudja, hogy rövid, és könnyű megérteni.
  • Jobb tanulási élmény: a változatosabb médiaformátum nagyobb elkötelezettséget teremt és emlékezetesebb tanulási élményt: a vizualitása miatt jobban megmarad az információ.
  • “Just-in-time”: éppen akkor érhető el, amikor a munkatársnak szüksége van rá, akár a munkavégzés közben is.
  • Elérhető és rugalmas, mivel többféle okoseszközön is elérhető: mobiltelefon, tablet, laptop.